Muka Surat

Thursday, 26 November 2015

ZyraRoxx's Mini Giveaway: Buasir Otak the Komik

Salam semua..... alamakaiiiiiiii... 1st time nk join Contest dari seorg blogger berdarah seni nie.... dapat KOMIK ok sebagai hadiah nye...alamak suke amat...

Dedulu pernah lah masa kekecik curi2 baca komik pakcik akak... alah yang tajuk dia mcm "pahlawan hitam"...itu den hentam je tu...mana nk ingat hoiii...pak tak kasi beli komik jadik kte numpang baca jelah komik pakcik...kehkehkeh...bila abah akak melangkah masuk jek rumah pakcik akak....kelam kelibut suruk komik bawah bantal kusyen sambil mata konon2 tgk tv...padahal kat tv tgh berita jam 1.30 tengah hari....motip sgt budak kecik2 tgk berita...kahkahkah...lepas tu bila abah duduk kat kerusi sebelah...buat2 bangun walk away g toilet...kahkahkah...kalo kantoi pun masa tu biarkan aje..kehkehkeh..

Jom lah join akak masuk GA nie...dalam masa sama kte boleh mempromosikan hasil seni anak tempatan...(ayat bodek nk menang tu) kehkehkeh...

Syarat2 yang dikenakan sangat2 mudah tapi ayat2 suh follow syarat memang dah mcm rasa baca komik...kehkehkeh...selambe dia nk tutup penyertaan ikut jam dia...kehkehkeh...moh lah kte join sekrang GA nie...takut2 jam dia skang dah pukui 10PM ke...kehkehkeh...

3 comments :

  1. Blog walking here.gud luck dear

    ReplyDelete
  2. hahahaha tergelak baca entri ni. thanks sebab sudi join! :D

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)