Muka Surat

Thursday 22 October 2015

Nurrull's Beauty resources HQ sedang mengedarkan sample BB Cream NBr

Salam kawan2 semua...lama menyepi tanpa berita tentang NBr...bukanlah menyepi kerana apa...cumanye skang nie NBr HQ sedang menaik taraf packaging kan...mcm saya pernah bagitau last week kan...jadi semua packaging sekarang nie sudahpun direturn semula kepada HQ untuk di tukarkan dgn yg baru...skang HQ agak bz dgn situasi itu...kehkehkeh...amboi skema sgt ayat kan?? jadi buat saya nie...memang x berniaga lagi lah...sedang berehat atau bercuti yg diberi oleh HQ...jadi memang cuti sungguh kan...hilang terus menyepi....kehkehkeh...x bagus betui pekerja mcm saya nie...hihihihi

Oklah seperti tajuk utama diatas tu..maka dgn ini, saya yg dah lama bercuti nie nk lah kembali bekerja kan...rasa mcm x patut pulak...diHQ depa bertungkus lumus....awk kat sini bersenang lenang kan? hihihi... jadi nye nk kasitau lah semua pembaca blog saya nie(harap ada lah yg sudi baca blogku ini) kehkehkeh... oh suke tersasul-sasul...ok2...nie nk kasi tau lah yang HQ sekarang sedang mengedarkan sample BB Cream NBr kepada sesiapa sahaja yang sudi untuk mencubanye... Just whatapps mereka dan bagitau anda pembaca blog saya jugak.."Pembaca Blog RianaLittleCuties nak sample BB Cream NBr" ha mcm tu...ke no ini 019-961 8804 atau pun 011-2548 3365.

Nanti diorg akan balas ye...bagitau pembaca blog saya tu bukan nye apa...dptlah layanan istimewa skit...kehkehkeh... kalo nk tanya dulu pada saya pun boleh 012-375 6461.. saya sedia menjawap segala pertanyaan uolls tau... sample tu adalah untuk kegunaan seminggu sahaja tau...mcm yang saya pernah edarkan sebelum nie...sama je...
Ha samplenye berbentuk begini... ;) ye...rasanye lebih seminggu kalo stakat guna nipis mcm saya..hihihi
Oklah....whatapps cepat2 k...cuba pakai seminggu....rasa best terus boleh beli yang dlm packaging baru...alalala...Saya jaga area KL@Selangor... boleh terus dptkan dari saya ye... daaa kawan2 ...kepuasan anda adalah keutamaan kami...

3 comments :

  1. Akak. Sy dah dapat daa. Baru sampai hari ni. Nak mesej kredit takdak pulak nak bgtauu akak. Hihii. Nanti kite guna kite tepek muka kat blog eaaa. Hehehee. Tq kak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahhhh ;) TQ dear...nanti pakai tau.... alololo sweet sgt msg kte kat sini....hihihi

      Delete
  2. Tak sabar nak tunggu sample sampai.. Huhuu tak sabar nak guna..
    nnt dh guna, kita eview ye kak :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)