Muka Surat

Friday 11 September 2015

GIVEAWAY RM200 BY MKHAI.COM 2015


Pengalaman pertama saya dlm mencuburi bidang blogging nie adalah semata2 kerana nak try marketkan saya punye koleksi baju kurung kanak2, ha jujur sgt kan? lepas dah masukkan semua bahan tentang baju kurung tu, aikkkk sunyi lah tgk blog, entry skit x sampai 10...lepas pada tulah saya menjadi blogger secara tidak langsung....share apa yang patut..review product yang besh2..ahaks.. lepastu saya gunakan medium blog nie untuk saya semadikan sebarang ilmu pasal kerje saya, supaya mudah saya nk recall balik...hihihihi... itu saja lah... ;)

Ok now tibe masa saya nk tag kengkawan blogger saya...hihihih saya nk ajak...
nurfuzie aka Cik en
Ms.Kejupenyet
Cerita Vitamin Wawa
Cik Adda
mardiah diana

Hihihihi ;)

3 comments :

  1. Tahniah!!! you are the winner!

    http://letaknamaterlalumainstream.blogspot.my/2015/09/blogstagram-giveaway-winner-announcement.html

    ReplyDelete
  2. Mimi Singgah Sini..Dari Segmen Yg Sama..

    http://mimirheem.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html#.VhSdM-yqqko

    Semoga Berjaya Dapat Rm200 Tu..Ahahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)