Muka Surat

Tuesday 14 July 2015

Wahhhh kte menang dlm segmen Eid Giveaway : Happy Eid's Card oleh loveladyrq

Hihihihi... Tq dear atas pemilihan saya sebagai pemenang, ahaks... Alhamdulillah... Kepada semua pemenang "tahniah ye kawan²".

Nanti sesiapa ada buat Giveaway ajak lah kte lagi k...ahaks...(hover sangat)

Kalo nk tgk senarai pemenang leh lawati
disini



Ramai dah yang bercuti ye hari nie? saya jugak yang masih bekerja...ahaks...kepada semua kawan² yang beragama Islam... dikesempatan ini saya nk ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin dari saya dan keluarga... masing² pulang ke kampung nie berhati² ye... jgn lupa giliran sapa tahun nie balik ke kampung (khas buat suami isteri) ahaks... yang mana kampung jauh² lah... mcm saya nie tak heran pun....dekat jek...tapi En.Somi tetap amalkan konsep adil tu...jadik tahun nie jatuh giliran saya...so pagi raya di umah saya lah... mlm raya diumah mak mertua...x ada beza pun...kehkehkeh... tetap seronok...

Apa lah yang mak mertua kte masak tahun nie ek??? memang atas meja penuh hidangan tu...hihihi kalo diumah saya standard 1 jenis juadah jelah...contoh mcm nasi minyak...tak pun nasi arab...tak pun satey ayam daging... bihun sup, soto... hahah ha 1 jenis sahaja... sbb dah biasa, diumah pun bukan ramai org....kalo umah mak mertua ramai ok...jadik org nie nk lontong, org nie nk ketupat n rendang n kuah kacang n sambal, org nie nk ketupat ngn ayam masak merah, org nie nk sup tulang.... ha memang penuh lah meja mkn tu...kehkehkeh..

Oklah, sampai disini dahulu coretan bebelanku...kehkehkeh... waktu raya tak tahu lah dpt update ke idok....bz ok... jgn lupa waktu raya nanti ziarah menziarahi...jgn duk depan tv jek ok... ahaks... pesanan buat diri sendiri jugak...daaaa.
  

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)