Muka Surat

Wednesday 15 July 2015

Salam Ramadhan....Ramadhan sudahpun mahu meninggalkan kte....

Ermmm...ramadhan sudah pun nk berlalu pergi....rasa mcm alahai....masih byk lagi yg saya x sempat nk buat...masih byk yg saya nk berdoa....masih byk pahala yang blum saya kumpulkan...mcm skitnye...mcm x mencukupi....masih bertuahkah saya untuk bertemu ramadhan akan dtg...huhuhu

Senang sgt kan nk dpt pahala dibulan ramadhan nir....dan pahala nye berlipat kali ganda... disaat2 akhir masih berbaki nie...saya nk ajak kawan2 semua...bersedekah lah....kerana byk sgt balasan dari bersedekah nie....kte sedekah 10 ringgit...Allah balas dgn 100... itu cuma tanggapan dari saya yg fakir ilmu nie....jom lah ramai2 ye...Insyaallah...

Uolls...dan siap memasak ke?hihihi....ok dh jadik mak mak pulak kan...hihihi...tadi ustazah celop kejap...kawan2 saya semua dh sampai kampong halamannnn sonoknyr koranggggg.. saya masih disini...nk kene berkemas lagi...wahhh byk nye nk kene kemas...ek tetibe ajak org pikir masalah sendiri pulak...ahaks...

Kawan2...saya nk ucapkan selamat berbuka puasa....jgn lupe esok bersahur ok....jgn x bersahur pulak...kerana pada sahur itu ada keberkatan nye...oklah kawan2.. saya nk hidang makanan dan buat air...ahaks...jumpa lagi uolls...jgn lupa sedekah tau...byk pahala tau...ahaks...

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)