Muka Surat

Thursday 23 July 2015

Salam Eid al-Fitr buat kawan² semua

Selamat hari raya semua....
Raya kali nie dirumah ibu bapa saya dahulu...ahaks... tapi tetap singgah umah mak mertua mlm raya... itu wajib sudah pasti...hihihi... anak² paling teruja sbb dah lama tak balik kampung....kemain excited memasing...mujurlah perjalanan dari rumah ke kampung smooth sahaja...no traffic jemmed... yahoooo.. sampai jek di kampung En.Suami... anak² kemain riang gumbira walaupun tak puasa penuh...ahaks.. hover sgt tu...

Sesampai jek dikampung mak mertua dah mengempukkan gear box tinggai masukkan "awas" sahaja... itu memang tugas saya dah tu...no problem...ditanggung bereh dan lazat...kahkahkah... pastu saya belajar buat kuah kacang.... nampak tak??? kuah kacang pun tak pandai...kesian... pastu buat ayam masak merah kegemaran semua... ketupat palas, ketukat nasi semua dah tersedia...mak mertua buat dari awal pagi lagi... memang terbaek lah tu...bukak puasa balun semua sampai sengkak² perut memasing...kehkehekh...sebelum pulang ke rumah mak ayah saya, kami pekene seround lagi menjamu juadah raya..kehkehkeh...teruk sgt perangai... 


Pastu kami terus bergerak ke umah mak ayah saya...mak saya dah siapkan rendang daging dan sudahpun menempah satey for raya pertama n kedua...lalalala...mudah kerejaan tu...x perlu masak² ye...kehkehkeh...Bangun pagi esoknye...yeahhhh dah raya...


Muka Tokki n Wan terchepit dik kakak n adik....

Salam kosong² dari kami ...ahaks

Dan dgn ini, terima lah salam kemaafan yang tulus ikhlas dari kami sekeluarga, baik keluarga saya mahupun keluarga mertua saya...kami memohon seribu kemaafan seandainye ada tersalah dan silap dari kami ye...Diharapkan agar kami semua dimaafkan atas segala silap dan salah kami... hihihihi... salam kosong² ye...hihihi...

2 comments :

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)