Muka Surat

Monday 27 July 2015

Nak jual Meja study anak², ada sapa² yg mahu?

Update *** Set meja ini telahpun ada pemilik nye....Terima kasihhh ***

Assalamualaikum... saya nk jual barangan terpakai iaitu Meja study anak² saya... diorg dah besar panjang, tak boleh dah pakai meja study yang nie... jadik dari buang baik saya buat preloved kepada rakan² blogger kesayangan hamba nie...ahaks... tapi hanya boleh diambil sendiri atau COD pun area Balakong sahaja lah...hihihi.. meh nk tunjukkan meja nye... 

2 set Meja study anak² (2 meja + 1 kerusi  + 2 kerusi angry bird)

Ha nie kerusi angry bird is for free (hihihihi sbb kerusi asal set meja study nie patah) tapi kalo nk jugak ada, saya simpan, dia patah dekat skru penyambung tu...sapa rajin gam kan boleh guna lagi...hihihi

Meja nie boleh dibuka mcm tu untuk simpanan alat tulis ke...mcm meja study sekolah dulu².
Ok...mcm mana nk beli ye? email saja saya rianalittlecuties@gmail.com atau pun whatsapp saya 012-375 6461 hihihihi... sapa cepat dia yg dpt...oh harga ek semua nye hanya RM80.00 sahaja... dapat 2 meja, 1 kerusi asal, 2 kerusi angry bird dan kalo nk kerusi yg asal sedikit rosak tu pun saya boleh bagi skali... hihihihi... kalo beli di kedai mahal jugak tuk 2 set meja nie dlm 180.00 rasanye skali kerusi angry bird tu... hihihihi...

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)