Muka Surat

Wednesday 8 July 2015

Duit raya dah diterima dan suke sgt pada AURORA SX WHITENING

Oooooohooohoiiiii, Duit raya dah dapat dahhhh... Assalamualaikum semua... hihihi bising je kan??? maklumlah excited tak abis lagi....1st time menang GA...kesian...hihihihi. Hadiah yang dijanjikan sudah pun diterima..Alhamdulillah... rezeki.Semoga murah lah rezeki yang memberi tu ye....ada sapa² lagi nak bagi saya hadiah??? kehkehkeh



Ermmm hari nie nk cerita apa ye? mcm tak ada cerita apa sgt lah yang mahu dikongsikan... Cumanye nk kasi tau disini saya sudah mencuba 1 product nie, hasilnye sgt memuaskan hati ini...saya pun mengambil keputusan untuk sharekan apa yang besh tu... maklumlah semakin meningkat usia nie semakin berkuranglah Collegen dlm badan nie ha...makin lah mcm² nk timbul dimuka nie ha... kemudia saya pun mencari² tercari² product apa yang sesuai tuk saya dgn harga mampu milik...kalo product collegen sah mahai² kan...huhuhu.. lepas tu ada kene bancuh ada kene minum...ish leceh nyeee..(saya kan pemalas) hihihihi, dah tu ada pulak timbul pasal ada org x sesuai Collegen nie ada org leh bertambah berat badan ambik collegen nie...tak ke makin seram mendengarnye??

Dalam fikiran saya nie saya cuma nk product yang halal dan ada kelulusan dari KKM...x mau lah sebarangan jek...cari punye cari punye cari....terjumpalah AURORA SX WHITENING (saya bukan bertujuan nk putih tu ye..hihihi) hanya mencari solusi jeragat n kulit kusam nie ha...tup tup ada package sekali...ha bagus semua skali ada... memang menyenangkan... saya pun siasatlah semua nye tentang AURORA SX WHITENING.. oh ada halal cert ada KKM cert.. No Collegen namun bertindak sebagai agen tuk generate collegen dari dlm badan sendiri....bukan collegen dari bahan lain ye...badan sendiri yang generate...uih sudah bagus nie...maka saya pun TRY...


Apa saya dpt??? wahhh sgt memberangsangkan...memang kulit lembab jek seawal sehari saya mkn...uih..selama nie kulit kering...duk dlm aircorn sah jari jemari kecut kesejukan...skang tak lagi k...pastu perasan muka sedikit berkurangan minyak nye...saya  memang x pakai barangan cosmatik pepe dimuka kecuali olay dan bedak baby powder tu jek... ada beza lah sebelum mkn n selepas mkn AURORA SX WHITENING nie..kulit nampak segar...jeragat pun ada berkurangan dah...Alhamdulillah...


Lepas saya pikir² kan...eh apa kata saya share kebaikkan AURORA SX WHITENING  nie dgn cara saya sendiri jual product nie...dah terhasillah seperti sekarang nie...saya menjual AURORA SX WHITENING  nie...hihihi beshtau kawan² x rugi mencuba sbb harga mampu milik tau...pasti kawan² puas hati...Insyaallah... meh lah cobe... kalo ada yang nk menjual jugak, saya jugak jual borong...x ada masalah.. hihihihi. Bende yang baik kte kongsikan bersama...


Saya sebenarnye memang payah lah nk mkn mende kecantikan nie kecuali jamu memang saya mkn sampai sekarang...tapi bila dah cuba nie...eh besh lah...terus terpikir ada org² yang bertanya kat saya mcm mana saya jaga muka...at least now saya dah tau nk bagi jawapan mcm mana kan? dulu siap sengeh jek tak tau nk jawap apa (perasan sgt kan??? jgn percaya cerita bab nie, ada org kisah muka saya mcm mana???) hahahha...sbb memang tak buat pepe pun kat muka nie...abaikan aje dia...sampai diri sendiri sedar bila tgk cermin....eh kulit makin teruk lah sebenarnye...pentingnye menjaga kulit.. oh ye... AURORA SX WHITENING  nie boleh diambil oleh golongan (seusia 16 - 80 tahun), golongan ibu mengandung pun boleh dan ibu yang menyusukan anak... pon boleh menikmati kulit yang cantik sewaktu berpantang...ihihihi..


Oklah cukuplah bebelan saya nie...esok ketemu lagi...pada sesiapa yang mahu maklumat lanjut mcm mana nk beli mcm mana nk mkn mcm mana segalanye, meh² kte cite...whatapps kte k...hihihi..(kejap kte kejap saya... jgn pening ye baca karangan budak x pandai nie) hihihihi


Inilah dia...lalala

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)