Muka Surat

Thursday 18 June 2015

Salam 1 Ramadhan

Assalamualaikum semua.... salam 1 Ramadhan buat semua... mesti kawan² pun sama mcm saya kan??? dpt byk msg² tentang doa, ingatan, tips²... terima kasih semua... seronok kan bila kte diberi kesempatan tuk merasai nikmatnye Ramadhan sekali lagi...Alhamdulillah... Bagi yang telah tiada, kte ambillah kesempatan bulan mulia bulan yang penuh rahmat ini untuk kte sama² sedekahkan sebanyak mungkin kiriman doa dan pahala buat mereka... Ameen

Macam mana dgn kerja kawan² semua? mesti pepagi lagi dah semangat buat kerja kan? mcm saya....ahaks (poyo sgt kan???) ...Semoga semangat kalian semua nie kekal lah sampai bila². Saya dah start rasa ngantuk² nie....ish ish....jauh..jauh...halau ngantuk....tepok² pipi...hihihi jgn jadi mcm saya k...mujur tak menguap jek lagi nie....hihihihi.. 

Alisha dan Alya pose sekerat hari kot...pagi tadi masa kami sahur diorg saya sumbatkan susu....hihihihi... x kejut pun diorg, takut karang meragam pulak kat sekolah akibat ngantuk...bebudak kalo dah bangun mana mau tido nye lepas tu...tak pelah nanti cuti weekend kte belajar bangun sahur k..hihihi

Oh...dah sekerat hari nie kan, agak² boleh tak saya ajukan soalan nie??? berbuka apa ari nie? amboi hover... biasa lah mak², tak mampu lari dari soalan itu dibenak fikiranku ini...hihihi.. x pelah emak² memang gini kan, moga dapatlah pahala ketika berfikiran begini..maklumlah (menyediakan juadah berbuka bagi org² yang berpuasa) tak gitu...tapi jgn hover sgt ye...hihihihi... sedang² waktu nie memang sesuai lah nk pikir...siap memikir lauk pe nk dibuat tuk sahur pulak....hahahha...memang hover...

Oklah², berbalik pada soalan mak² tu tadi kan?? kawan² masak apa meh? hihihih saya nie cuma ada ayam saje dirumah, dan sayur kacang buncis... tau dah menu tuk sayur kte kasi goreng saje... ayam tu nk masak apa erk??? masak lemak? masak kurma? masak kari? goreng sambal? masak kicap(paling En.Somi tak suke) so leh keluar dari list...hahahha... nk masak pe ek??? ish pening nye pikir pasal nie saje...hahahha...pikir je lah....masak nye tak seberapa pun....hahahaha

Ha kawan² g bazaar Ramadhan tak? saya nie kire kata mcm x berpeluang jek...sbb venue Bazaar Ramadhan tahun nie diorg dah tukar, agak kedlm skit tuk saya pergi...malas nye lah...En.Somi kata, "Kte pergi Bazaar weekend jelah" ermmm baiklah..menurut perintah... nampak gayanye kene lah masak hari²... sampai umah kul 6lbh..terus bersilat....hahahhaha mesti ada kawan² yg sama situasi kan??? hihihihi Haiiii kte same...hihihi
 
Ok dah tak ada apa nk dicelotehkan... diakhiri dgn ucapan, Selamat berpuasa dan selamat berbuka puasa jugakkkk... Daaaaaa ;)

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)