Muka Surat

Thursday 25 June 2015

Peluang...


Banyak betul kan rakan² blogger yang tampil dgn GA masing² bersempena bulan Ramadhan dan akan datang syawal... meriah blog Rianalittlecuties nie dgn GA rasanye tuk bulan ini...saya suke...hihihi walaupun tahu diri ini takkan menang memandangkan saya nie masih baru sgt masuk kancah penulisan atas talian nie...erkkk ada ke term mcm tu...ahaks...namun inilah cara saya nk menjaja blog hingusan saya nie ke serata alam...ahaks.. jgn meluat ye...saya minta maaf...ahaks...(matakeatastanganmenggaru) kehkehkeh...

Jadi pada semua yang tgh membuat GA tu war²kan lah pada saya...InsyaAllah saya pasti dtg tuk memeriahkan GA kawan² semua...bukan senang nk membuat GA nie kan??? saya adalah supporter anda semua...ahaks... Seronok bila dpt secara tersiratnye menaikkan traffic sendiri...namun dgn kata jelasnye, dan tanpa dinafikan lagi...bila join jek GA nie...mesti akan dpt kawan² blogger baru...sukeeeee sgt...


Oklah, cerita berkisarkan emak² pule...MASAK ape ari nie kawan²... kebuntuan bukan sahaja melanda diri saya malah ia telah menular kepada En.Somi.....ahaks...(padan muka) stress tau nk pikir nk masak apa...jom stress sama²... En.Somi adalah pembekal bahan² mentah kepada dapur saya yang tetap...ahaks...sehinggakan dia sendiri buntu nk suruh saya masak apa...parah gini dak??? sbb puasa nie jek...kononnye nk lah memikirkan masakan yg besh², tak mau lah hanya mkn sup, singgang, yang simple²... kalo ari biasa² boleh jek makan yang simple tu...disebabkan tekanan ini...akhirnye tukang masak yg tak berpendidikan mcm saya nie akan memasakkan masakan simple jugak...hahaha what to do? masa dulu tak belajar masak memasak...ahaks...

Dah cukup lah berceloteh nie...kang tak pasal² tersalah ckp tercipta dosa yang tidak disengajakan....Nauzubillah... mari kte sama² bykkan berzikir kan...dari berpikir nk masak apa je tu....(perli diri sendiri) ahaks...hihihi....Selamat berbuka kepada semua...

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)