Muka Surat

Thursday 4 June 2015

Hai semuaaaaa....

Assalamualaikum semua....salam rindu pada semua.... hihihihi rasa mcm dah lama x update blog nie...windu nye...padahal baru sehari kannnn....(jgn nk hover sgt ye) kehkehkeh... buat apa tu kawan²...saya bz lah...x sempat nk pikir ayat nk isi dlm nie...kang cite pasal keje kang, x larat nk dgr pulak... smlm saya cerita kat en.somi pasai byk sgt kije tu kan....pung pang pung pang... dia wat x tahu jek...kehkehkeh... sbb dia lagi bz kot dari saya...hahahaha... dia lantakkan saja saya dgn cerita saya sambil sesekali dia ermmmmm....ermm.... ok fineeee malas nk layan...kehkehkeh

Korang bz ke? saya nie tgh tungga loading data...sesambil tu update blog kucintai nie sbb semua task tuk awal bulan dah settle, jadik ada lah masa terselit nie...fiuhhhh lap peloh...kehkehkeh...


Oh tadi dapat perkabaran dari customer setia saya....barang nye dah sampai... dah siap beri gambar anak dia post lagi...cantik katanye...Alhamdulillah.. saya ikhlas buat kerja tu dan saya memang mencari material kain yang betul² sesuai tuk anak², sbb dari pengalaman saya yang punye anak kulit sensitif nie...ada beberapa jenis kain sahaja yang boleh diorg pakai...jadi for my best client pun saya sediakan material yg terbaek jugak...ewah... dia jugak puji jahitan baju tu...Alhamdulillah.... saya memang dah agak dah bab tu sbb tukang jahit saya tu adalah my lovely "makitam"....memang jahitan dia mak saya sendiri kata, terbaek...kemas... semua nye Alhamdulillah... jadik kawan² apa lagi...meh lah beli baju kurung kanak² koleksi Riana Little Cuties.


Ok² berbalik pada tujuan utama nk cite pasal hari sabtu lepas... g mencari tudung shawl kids yang sesuai tuk dipadankan ngn koleksi saya tu yang ditempah khas dari sepupu saya "Ngah" hihihih sesambil mencari tu sempat lah kami membasahkan tekak...basah ke kalo order makanan mcm², basah tu tuk minuman je kan??? kalo makanan apa ek? kehekhekhek.. ha bawah nie gambo dia....jom tgk...alalalala(ada ke org nk tgk??? pitammmmmm)


Hihihi selit jugak gambo budak ini....

Ha tu dia....minum petang katanye...ahaks


No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)