Muka Surat

Friday 22 May 2015

Segmen Blogwalking & Throwback By NaD Dea


Jom kawan² kte join segmen ini....anjuran NaD Dea... Tarikh tutupnye adalah 08 June 2015 tau kawan²... syarat dia agak unique...jom click banner diatas dan sertai segmen ini...ahaks... mesti kawan² suka dia punye syarat tu....bila lagi nk berceritakan???hihihihi

Jawapan bagi syarat penyertaan dari penganjur

1-Kenapa awak memilih untuk menggunakan url blog yang sekarang ni???
Bismillah,hihihi kenapa saya memilih "RianaLittleCuties" sebagai nama url blog saya, ermmmm menarik soalan dia....ok nie jawapan saya... saya memilih nama tu sempena nama anak² saya yang 2 org ini... seorg bernama Alisha Ariana dan seorg lagi Alya Adriana jadik saya ambik nama akhir diorg yang sama tu...kemudian little itu mengambarkan anak saya yang masih kecil nie...kecik lah kira kan...ahaks....padahal dah tua dah...hihihihi dan yang terakhir adalah Cuties??? korang pikir sbb apa?? hihihihi.... saya pikir depa cute lah...maaflah kalo x cute ye..ahaks... tulah sbb wujudnye nama blog ini....lalalala

2-Kenapa awak terjebak dalam dunia blogging ni????
Ni lagi satu sbb saya terjebak ngn segmen ini...menarik soalan dia...bila lagi nk ceritakan?? dah org tanya tu..ahaks...ok² biar saya jawap...
Tujuan utama saya buka blog ini adalah untuk saya mempromosikan jualan baju kurung kanak² koleksi saya sendiri....kemudian...selepas buat 3 4 posts berkenaan dgn jualan saya tu...tetiba saya terjebak dgn "Nuffnang" kemudian saya terpikir...eh lepas tu apa jadik ngn blog nie??? sesudah itulah saya berusaha untuk sharekan apa yg saya tahu pasal petua² besh...pastu buntu lagi....saya pun abadikan apa yang berlaku pada kami sekeluarga dlm blog nie...kehkehkeh... tulah punca nye.... hihihihi...namun begitu...dlm cerita² mcm nie...sebenarnye saya baru 3 bulan lbh kot join berblogging nie....jgn nk hover sgt...kehkehkeh...

Sekian kesah simple saya itu...ahaks...moga² terpilih ye Nad..ahaks 

7 comments :

  1. Eira singgah sini..
    http://eiraaikawa.blogspot.com/2015/05/segmen-blogwalking-throwback-by-nad-dea.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih Eira sbb sudi singgah sini...

      Delete
  2. Blogwalking here from the same segmen :)

    http://cikbungas.blogspot.com/2015/05/segmen-blogwalking-throwback-by-nad-dea.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq cik bungas sbb singgah sini jugak...

      Delete
  3. Tq Shahida aka kasihkuamani...hihihi

    ReplyDelete
  4. terbaikk ..datang dari segmen sama jugakk

    http://bloggerjantan.blogspot.com/2015/05/segmen-blogwalking-throwback-by-nad-dea.html

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)