Muka Surat

Sunday 17 May 2015

Mutiara masa....

Pertemuan kami hanya beberapa minutes namun ai sgt bermakna dan berharga....dia lah kawan...dia lah sahabatku...insyaallah dunia akhirat....lama sungguh x ketemu....hanya bertemu jika ada seauatu...masing2 sibuk dgn tugas harian masing2 walaupun jarak kami bukanlah beza negeri tapi hanyalah beza daerah kot...ahaks....

Hari nie saya ketemu saudara, sahabat, suka duka sewaktu saya di mmu dulu.....rindu masa dulu....kawan secourse,kawan sebilik,kawan sealmari,kawan sekatil....eh bukan2.. dia tido katil bawah saya katil atas...ahaks....dia tetap maintain comei mcm dulu2...

Oh harinie saya jumpa dia sempena melawat kelahiran anakanda nye yg baru....cute sgt mcm mummynye....dh lama x pegang baby...kekok pulak...hihihi....katanye baru 12 hari kot....maaf kalo x betui kak irza....ok kawan, sahabat, saya tu namanye irzawati ...saya memang kagum dgn jati diri dia dari dulu sampai skang....

Seorg yg gile2 jugak dlm geng kami namun prinsip hidup dia memang x boleh diubah....sgt kuat pendirian...itu yang saya kagumkan.....anda adalah sumber inspirasiku....
nampak tak???cute sgt tau irzawati nie...mcm aku pulak muka dlm pantang...hahaha

2 comments :

  1. Alohhhhh tima kasih fizah. Beautiful write up. Terasa diriku disayangi hihihi. Awak jgk sahabat saya yg baik. I lap u!! Tima kasih sgt dtg jenguk baby :)

    PS: Takpa eyebag chanel kita yg sekilo tu totap sama kui kui :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihi....beautiful write up sgt....malu cek...kehkehkeh... mestilah...walaupun kte berjauhan....dibentingkan oleh arus masa dan tuntutan kehidupan...namun awk tetap dihati kte seperti dulu jugak.... ur baby so adorable,cute.... ingat.... dia suke buat mulut muncung awk tu...hihihihi... ermm eyebag sekilo nie memang sejak azali lagi...x leh nk buat apa dah...hahahahha

      Delete

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)