Muka Surat

Thursday 28 May 2015

Mimpi mainan tido...

Kemain lagi tajuk kan??? mainan tido tu apa? kte main² ngn tido itu? atau tido secara bermain² kehkehkeh saja gurau² petang.....jgn marah ye semua...hihihi ari nie penat dah otak diperah, kederat otak yang tak seberapa nie...naik juling mata...hihihi apa cerita kawan² ari nie??? 

Eh...eh..eh...sapa yang kelewatan beli baju koleksi Riana Little Cuties nie??? promosi time akan berakhir menjelangnye 30/05/2015 tepat pukui 00:00 tau....cepat² lah membeli...berbaloi²...Insyaallah takkan rugi...hihihihi.. ada customer yang sgt comei nie siap repeat order...alolololo comei sgt lah awak tu... Tq kepada semua pembeli ye...Insyaallah akan dtg saya buat promosi lagi but but but....koleksi Riana Little Cuties sentiasa ada tau...hihihihi

Ok dah selesai melalut pasai jualan, skang nk melalut pasai mimpi semula....smlm kan saya mimpi kawan baik saya Norzahian hihihihi selalunye kalo kte mimpi dia mean kte rindu dia kan??? alololo sweet jek...meh yan dtg jumpa ku disini....ahaks... tetibe termimpi kamu yan...hihihihi... mimpi yang baik² Insyaallah....bukan yang buruk²... atau pun ada sependapat lagi saya pernah dgr, if kte mimpi seseorg...bermakna org tu rindu kte... wahhh nie paling menarik...yannn kamu rindu kte ye??? ahaks...

Ok tu saja yang nk di ceritakan buat bacaan pembaca blogku yang disayangi....didoakan agar semua mendapat kebahagian dunia dan akhirat...Ameen... k baiiiiiii....

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)