Muka Surat

Tuesday 12 May 2015

menyingkap kenangan...hihihi

Salam semua kawan²...mesti rindu celotehan saya nie??? ahaks.... org perasan memang mcm nie..kehkehekh....saya pun tak keruan hari nie...anak kecik saya demam panas...nie baru sudah jelum dia ngn air...anak²

Eh tetibe belek² album lelama dlm laptop nie....teringat ketika diorg berdua nie kecik² dulu...hihihi memang byk dugaan nk membesarkan mereka berdua nie....Alisha antibodi tak berapa kuat mcm anak² lain....dia nie lahir pramatang...mudahlah jangkitan kuman pada dia....hihihi dulu detect ada asthma namun Alhamdulillah setelah makin besar nie...antibodi dia semakin kuat...asthma tu x ada dah kene.

hihihi gambo lelama
hihihi....kemain lagi
kekecik dulu...ahaks

Adik pulak antibodi kuat dari kecil tapi skali demam ke atau sakit....erkkk teruk jadiknye....demam tak pernah lah suhu rendah² jek....memang tinggi melantun...hihihi tadi suhu 39.5... now dah menurun setelah jelum dia...

Oh ye...bila anak² saya sakit...mereka tak merengek namun diam membisu....bagi saya bahaya bila mereka diam....sbb kte tak alert bila dia tgh high fever....bila dia tgh diserang teruk... org ckp susah anak merengek bila demam...tapi at least tu boleh jadik guide line kan?? betul tak? bile makin kuat rengek tu tau lah dia makin sakit...eh yeke? x tahu pulak saya...sbb anak saya dedua jenis diam membisa....huhuhu...tu tadi tetibe adik melambung tinggi suhunye...tanjat mak....dia ckp dia nk tido....eh asal dia kelihatan lembik je nie...skali rasa...ha tu dia...hihihi...now dah ok

ish2..apa lah yg saya repekkan nie.

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)