Muka Surat

Thursday 9 April 2015

Tips menghilangkan parut di muka


Macam lah muka saya nie x ada parut...kehkehkeh...dulu rajin skarang skali skala jek rajin.... Maaflah kalo saya bukan orgnye yang tepat tuk share pasal kulit muka nie...hihihi tapi saya sesaja nk share bagaimana saya hilangkan parut jerawat semasa saya dibangku sekolah dulu (tingkatan² masa tu)... gunakan ini

Gambar ehsan dari Mr.Google.

Gambar ehsan dari Mr.Google.
Ye, saya cuma gunakan Gel Gamat Luxor ini sahaja....gigih tiap mlm tepek 1 lapisan nipis gel gamat nie ke muka...pagi esok bangun tido basuh bersih².... hahaha...sempoi tak tips saya? hihihi... x mahal pun harganye, cuma RM38.00 sahaja... tak tau bila GST nie berapa harga nye... sampai skarang nie jika ada kelapangan saya akan tepeknye dimuka kusamku...kehkehkeh.. 

Tapi kawan² kene lah bersabar skit ye... x mcm kte gunakan product yang khas dan mahai² tuk muka tu cepat lah dia punye result.. nie tak lah secepat 2 3 hari tapi pasti kawan² berpuas hati dgn result nye nanti... tak silap saya kalo ada parut² di badan pun boleh membantu jugak tapi tak pulak saya cuba...dasar rajin terlebih...kehkehkeh.. dah lama lah saya setia dgn Gel gamat nie... 


Oh ye, masa saya berumur (ecewah) 26 ke 24 ye? saya terkene chicken pox...ambik kau, dah tua² baru kene... ya ampun dia punye keluar memang yg teruk sgt tu...siap bernanah jugak lah pox² dia tu... saya hanya apply gel gamat nie setelah 2 minggu kene chicken pox nie...memang dekat muka naik byk sgt...x ada pulak gambo nk tunjuk...memang ngeri sbb saya sendiri segan nk tgk muka sendiri...kehkehkeh... skang nie parut kat muka dah tak ada seperti kawan² tgk lah... memang saya tak pakai pepe pun... memang membantu tau gel gamat nie...cubalah ye kawan².. hihihihi (tapi muka saya tidaklah seflawless mana pun,muka dah tua..hihihi) jeragat atau whiteheads ada jek...kehkehkeh...ni tips tuk parut tau... tips lain² kene tanya org lain... meh share ngn saya mcm mana nk hilangkan whitehead nie ye? hihihihi


OKlah itu saja sharing maring dari saya...sampai ketemu lagi dilain hari...Assalamualaikum.


No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)