Muka Surat

Wednesday 8 April 2015

Spek sudah siap...

Dari rentetan minggu² sudah...ada cerita pasal buat spek kan? ok spek dah siap...hari Isnin lagi spek dah siap tapi x larat pulak nk g ambik...so mlm smlm barulah pergi ambik...OMSpekkkk...aku kelihatan sgt nerd gitu...kehkehkeh...apa boleh buat, spek sudah pun siap..maka mari memakai dgn bergayanye...kehkehkeh...lagipun encik suami yang belanja, kene lah hargai kan....ok darlink tahun depan new one ye...kehkehkeh

Ok jom kte bergambo kakak, kakak tadahkan jek muka dia...hihihihi
Mari bergaya dgn spek baru...memang besh lah pakai kanta blue control nie....x sakit bijik mata ye...ari nie dari pagi till now tenung screen komputer nie, saya masih lagi terasa fresh seperti pagi tadi ye....x sakit mata pun lagi...selalunye sedang² nie mata saya dah menjuling² dah...sampai kan screen menjadi terbalik ye...up side down tau...pening aku..moga ngn spek berkuasakan blue control nie ia akan melegakan mataku...kehkehkeh


Punyelah sibuk saya taip²...popp! kuar gini...kahkahkah
Oh lupa nak kasi tau satu info...untuk sesiapa yang selalu bermain dgn colour using gadget...contoh designer apa² lah kan, website ke, animasi ke, pakaian ke...jgn nk memandai pakai blue control nie...kang tersalah colour aku tak tanggung tau...kehkehkeh...awal² saya sudah di beritahu oleh penjual itu tempoh hari(amboi skema ayat bila dah pakai spek nie)hihihi...saya nie x buat pun part design² nie...jadik bolehlah pakai kanta nie..kehkehkeh...stakat pandang putty jek...kehkehkeh...

Sedang asyik bergaya, kene pow dgn Alisha dan Alya kek...hahaha...seketui 3.50 + GST..comei sgt kek nye...ada dijual di jusco tu...hihihi...Alya abiskan yang kakak punye jugak.. Alya memang suka sgt kek...hihihi... kakak makan skit dah nk terjeluak...ermmm memang sebijik mcm ibu dedulu....hihihi tapi skang saya suka cheese kek...hihihi


Taraaa....ini pilihan mereka...kakak warna hijau Dora tu...adik tapak sulaiman tu

cedokan yang pertama...

Sedang meneliti sebelum masuk ke dlm mulut...

Kakak masuk skit dah nk terjeluak...hihihihi
Hihihihi itulah dia kerenah mak dan anak²...kehkehkeh...kawan² semua.. jgn lupa pergi lawati koleksi baju kurung kanak² Riana Little Cuties ok...

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)