Muka Surat

Thursday 2 April 2015

Pertemuan seketika yang sgt bermakna....

Terima kasih Huda sbb berusaha datang jumpa aku....ha kan dah cite dulu....saya suka susahkan dia kan....dah tua nie pun sama jugak perangai saya nie ha, minat susahkan dia...hihihi...dari jauh dia datang semata²  nk lunch dgn saya....oh terharu ok.....(senyumsambilnampakgigibesoooo)hihihihi

Perjumpaan nie pun secara kebetulan dan tidak dirancang pun sebenarnye, sonok dpt jumpa kamu Huda....Hafiz tak bagi Huda makan ke nie? kurus dah kawan saya sowang nie...Sepatutnye dia masih di sekolah waktu ini, tapi hari nie katanye dapat pulang awal...tu yang sesaja terplan tu..hihihi...Erma dan Saenah....jgn marah ye...nanti kte jumpa semua k...hihihihi...


Tak byk pun yang dapat diceritakan tadi....dik kerana masa yang mencemburui kami tadi...kalo tak pikir waktu keje, lama dah saya melekat jek ngn huda tadi....tak puas rasanye....sampaikan salam pun terlupa...nk balik dlm kete baru salam....(nampak tak keterujaan itu)...makan² sambil minum² sambil borak perihal anak²...byk pasal perihal anak disekolah dapat saya rujuk dgn dia...dia kan teacher Sains disekolahnye...hihihi...jadik memcm lah tentang subject lah apa sajalah....lepastu tentang anak² di rumah pulak..perangai masing²...mak² sgt kte kan Huda...ahaks


Lepas jek balik terus wasup group gambo kami tadi....terus Erma jeles....hihihi..Erma, kalo ko dekat tadi lama dah kte jumpa skali harung....tapi jauhhhhhhh nun di Nilaiiii huhuhu....apa kan daya...hihihi...nanti kte set bebaik k...hihihi...Saenah for sure tak tgk hp lagi nie....sbb dia tak balas pepe lagi tu..ahaks....Saenah....jika kamu dekat,pasti dah angkut skali nie tadi...hihi


Oklah, lain kali dilain masa kte jumpa lagi k Huda...dan kawan² yang lain...pepe pun saya rindu semua...semoga persahabatan ini kekal utuh selamanye...InsyaAllah..Terima kasih byk² Huda sbb bersusah payah guna google map cari tempat aku nie...kehkehkeh...lepas nie boleh dianak tirikan google map tu kalo nk mai sini k...ahaks...


Diakhiri ngn tepekan muka sepenuh screen disini....Erma, Saenah....lihatlah kawan korang nie..kehkehkeh...pitammmmmmmm


Ha! jgn lupa buah tgn tuk anak²....kehkehkeh...choki..choki pun boleh...

Ok..terimalah muka selebar screen...kehkehkeh...

Dalam kete pun masih sempat lagi nie ha.....

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)