Muka Surat

Tuesday 28 April 2015

Anda dalam diri anak anda?

Pernah tak kawan² semua mengalami perasaan mcm apa yang saya rasa??? eh sibuk nk menanya...ahaks.... suke² jek tanya nie....jgn marah ye... kadang² saya selalu terperasan (erk selalu perasan???) hahahaha, mcm nie mcm nie...perasan yang apa yg anak saya lakukan atau tindak tanduk dia tu... (Alamakkkk sama mcm saya lah) gitu.... dah nama pun anak kan? hek eleh...hihihihi bukan² saya baru terasa perasaan tu bila anak² dah besar nie...

Apa yang diorg buat nenampakkan diri saya...hihihi...kadang² sgt kelakar... ahaks... pernah tak kawan².???? rasa mcm tu? mungkin kalo anak masih kecil belum sampai 1 thn tak ketara sgt kot kan.... nie kalo dah mcm anak² saya nie...Subhanallah mcm² kelihatan gambaran diri sendiri...mcm seolah² ada video kat sebelah yg rewind semula video tu ke masa lampau.... amboi panjang nye mukadimah...sampai 2 perenggan...ahaks..


OK² sambung balik perasaan tu tadi...kelakar kan? contoh...saya ambik contoh Alisha, dia sgt² penggeli kepada kotor...kadang² sampai jatuh geram kat dia tau... bekas minuman adik atau kte dia TAK AKAN dia minum ye....kononnye geli amat... nie baru sikit....erkkkk sakit hati pulak dibuatnye....rupanye reaksi begitu sgt² mengikuti papa nye masa kecil...sampai ke skang lah...hahahaha... memang tak boleh lah bekas² org nie(sampaikan...kalo adik tercuit makanan dlm pinggan dia...ha serius kawasan adik cuit tu dia takkan mkn)...hihihihi... Kalo Alya, makanan yang lembik² langsung dia takkan usik...ha nurun papa jugak....jgn haraplah nk mkn bubur nasi ke atau kuih² puding ke(lauk dlm masakan berkuah... BIG NO)...hahahha... eh kata perasaan saya? nie dah cite pasal mengikut papa jek...hahahha mukadimah...mukadimah


Kalo saya pulak....hahahaha bab makan... Alisha sgt² suka makanan pedas², sup² wow sebijik mcm saya...hahahaha... kadang kelakar pulak... paling besh... saya memang terkenal dgn cara mkn yg bersih dikalangan org yg mengenali saya....kalo mkn tulang ikan ke tulang ayam ke serius bersih tulang tu saya kerjakan...memang tinggal tulang semata.... wahhhh Alya mengikut telant itu...serius x perlu diajar pun cara nk mkn tulang ayam ke tulang ikan ke...elok jek dia mkn dan susun tulang tu...kahkahkah...lawak kan??? (motip nk nanya org) hihihi maaf cerita santai² dipagi selasa.... otak sebenarnye dah terpikir cuti hari Jumaat, Sabtu, Ahad dan Isnin nie....ahahahhaha... tu yg menulis pun merapu jek...kehkehkeh...


Oh...satu lagi...kalo bab susun barang...Alya the best...dia pandai lah x sepah² kan barang... dan pandai kemas semula barang yg dia ambil... sama jugak mcm kakak...but kakak tu kene disuruh... "kakak, kemas katil kamu...kemas mainan nie." ha baru dibuat... bab tak suka tgk barang selerak tu saya lahhhhh...hahahha walaupun barang disusun dlm almari kurang kemas namun kawasan persekitaran saya suka nampak kemas dan tersusun...bukan lah cantik ke apa cuma nye disusun ditempatnye...ha gitu...hihihihi janji pada pandangan kasar kawasan itu tersusun...gitu...ahaks..


Oklah sah korang jemu n skit lagi nk pitam baca ek....ahahahahha nie saya tayang gambo Alisha yang ramai org kata dia mengikut muka saya byk skit dari papanye...kehkehkeh... perangai pun dah nk dekat² sama dah... menyinga kalo adik kaco dia...opsss... itu memang ibu tu..kehkehkeh


Ha sama tak??? oh x ingat ye rupa saya...jup..jup..hihihi

Ha!... sama kan? hihihihi...

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)