Muka Surat

Friday 27 March 2015

Tak menyempat...

Salam semua, smlm ada pasar malam area umah kami nie...maka kesana lah kami membeli barangan dapur. Beli bawang merah, bawang putih, cili kering, ikan bilis, sayur² segar comei molek...dan memcm lagi lah yang si boss beli. hihihihi...saya order jek.hihihi peace papa...Kes memborong nie bukan nye apa...nak merasa harga belian yang murah untuk kali terkhirnye, minggu depan hari rabu dah start harga GST...ahaks..layan kan aje lah...hihihi

Sementara menunggu papa membeli barangan dapur tu, diorg berdua nie sibuk lah tunjuk kerja sekolah masing²...maksud saya sibuk tu, sehingga berebut² sapa dulu nk tunjuk...waaaaa nie pun leh jadik gaduh....ok fine....ibu tenang, adik tunjukkan dulu kerja sekolah dia...asal saja tgk buku dia buat² belek² ok, simpan balik buku adik dlm beg...nanti diumah buat...hihihi tgk keje sekolah kakak pulak...sama jugak...buat² belek...ok bahiklah kakak, karang buat ye diumah..Selalu nye mcm nie dah budak berdua nie...tak menyempat², masuk jek dlm kereta dari umah pengasuh tu...terus sibuk tunjuk buku kerja masing²...anak²


Nampak tak muka kesungguhan membaca tu...kehkehkeh

Mintak tgk camera sekejap...kehkehkeh...

Nie tabiat dia...suke betul duduk membongkok...tiap kali kene ingatkan...

Adik is singing a song for Me...sedap ke? nak pitammmmm..hihihi
Masih sempat buat kakak Alisha sambil tunggu papa sampai dia baca buku...Adik sibuk main dah bila dah tunjuk kerja sekolah tu...hihihi...yang lawak nye kadang² tu belum sempat pakai selipar nk kuar dari umah pengasuh si adik dah siap² kasi tau berapa kerja sekolah yang dia ada...ish ish ish...tunggu ibu bernafas dulu boleh tak? suka tau buat ibu jadik singa...kehkehkeh

Memang rutin set minda saya skang nie adalah, sebelum sampai jek depan umah pengasuh....saya kene tenangkan fikiran dan lupakan segala kerja saya diopis....memang takkan sempat saya nk pikirkan semua bila dah masing² sibuk nk tunjuk kerja masing²...mujurlah setakat hari nie saya jarang sekalilah bawak balik kerja di opis ke rumah...boleh bilang pakai jari je kot...hihihi...cos I am having a gooooood boss...hihihi...Ikhlas tu tau..


Oklah itu sahaja bebelan hari ini...esok² jumpa lagi k...kemana hujung minggu anda kali nie? kami blum ada pepe rancangan pun...hihihi...Selamat berhujung minggu semua...Meh tengok² baju kurung kanak²  oleh Riana Little Cuties. Bye semuaaaaa

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)