Muka Surat

Tuesday 31 March 2015

Eyegallery Optical Group (M) Sdn Bhd

Salam semua, apa activity semua sebelum GST nie? esok nak GST dah....pengetahuan tentang GST dah padu dah? ahaks....saya masih lagi terumbang ambing....masuk jek esok terus pitammmm....kahkahkah...Sebelum GST dilaksanakan...jom kte p buat semua keperluan diri dulu...kang dah GST mahai kot...kehkehkeh...

Saya ke Eyegallery Optical Group (M) Sdn Bhd AEON Cheras Selatan smlm....p buat spek sebelum terlaksananye GST....aduhai....salesgirl disana pun ada sebut...."I give u this price because this wednesday we will charge new price"....amboiiii blum apa kan? lagi dia tambah "luckly u come today"...LUCKY sgt terasa..kehkehkehke


Saya memang dah dekat 3 tahun ke 4 tahun ek...lupa dah...memang buat disini...memang pekerja dalam kedai nie dah kenai muka saya....pastu kalo lambat jek sampai memang dia call punye atau terserempak kat depan kedai waktu berjln² p Jusco memang kene tegur...."Eh puan, bila puan mahu buat spek? tahun nie tak buat lagi kan?" kehkehkehkeh...dah memang muka saya tiap tahun ke sana....


Apa style pilihan kali nie? entah lah....tangkap muat lah....kehkehkeh....saya bukan jenis fashionable punye org atau org panggil uptodate punye org...tidak....cukup sekadar keperluan dan ikut keselesaan....memang tak pandai bergaya pun...hihihihi...


Nie adalah bayangan future style yang saya pilih....org sibuk pilih deme pun sibuk gek....arghhhh

Nampak mcm mak bedah yang frust...kehkehkeh
Ha hari nie....sesiapa yang duduk berdekatan AEON Cheras Selatan dan mahu buat spek....cepat² pergi ke sana...ada 70% diskaun untuk frame tau...if u r loyalty customer akan dapat best price untuk lens yg special for digital devices tu (Blue Control dari HOYA)...mcm saya nie memang sesuai lah....duk tenung laptop nie 8jam sehari...x cukup tu...tenung handphone pulak...update news ngn kawan² group wasup tercinta...hihihi...Perihal semalam tu Huda,Erma,Saenah...kte² je k...kehkhekehkeh (Aku x merajuk ngn korang tau..kahkahkah...kesian...buruk nama aku)....slalu nye kami nie dpt udpate pun skali skala dan skali update memang panjang x ingat punye....sampaikan keesokkan nye kene review balik...kehkehkeh....baru jup tadi lepas review our conversation for yesterday...gituuu

Eh kawan² mari lah tau buat spek bfr ESOKKKK....nanti esok dah ada new harga pulak...hihihi...pastu yg penting skali tak ada dah diskaun gempak mcm nie....70% tau...service memang tiptop..kalo kawan² drop by sana, n sesaja masuk kedai tu suh cuci spek, suh adjust spek, suh betuikan skru ke apa...semua free tau...sonok sgt....tiap kali p jusco mintak diorg cucikan spek...kehkehkeh...(mcm lah sendiri tak leh cuci kan?hihihihi)


Ok sebelum mengakhiri bebelan today...nak dingatkan baju kurung jualan Riana Little Cuties TIDAK DIKENAKAN GST tau...ahaks...saja lah kot ada yang nak melawak ke? kehkehkeh




No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)