Muka Surat

Wednesday 11 March 2015

Bila malam menjelma...

Hai semua...Sibuk ke semua dgn kerja?? Amboi tajuk kemain lagi kan?

hihihihi....saje je nak share apa activity si Alisha di malam hari dari hari isnin sehingga hari jumaat...sibuk tau dia...hihihihi...
Words yang di wajib hafal. Isnin test for BI dan Jumaat test for BM.

Nie kerja sekolah nye...sehari x kurang dari 2 subject.hihihihi makne kata boleh lbh dari 2.

Pastu kene membaca buku cerita BM dan BI. kadang tu tak baca pun 2 2 sekali..saya selang seli kan....
Pastu nak makan malam lagi, nak mengaji lagi.... dan selalunye semua task dia tu tak dpt nk complete pun.....cuma yang wajib jek saya tumpukan...kesian dia...tapi oklah jugak sbb lepas balik sekolah sampai waktu saya ambil dia dari umah pengasuh dia boleh berehat dan bermain....tapi bebudak kan? x mampu nk beri tumpuan sampai 3 4 jam straight belajar...Kesian dekat dia...tido memang x dpt lah nk tido awal....paling awal 11.45 dekat² pukul 12...hihihihi...

Ke saya sorang kesian dekat dia? ibu bapa yang lain rasa biasa je ek...memang budak alam persekolahan zaman skang nie sibuk begini ye? hihihihihi.... Si Alya wajib ada kerja sekolah jugak tapi 1 sahaja...so oklah...abis dia buat kerja sekolah mengaji dan mkn selepas tu, dia boleh buat activity bebas dia....iaitu GANGGU KAKAK...patut kakak tak dapat siapkan semua tasks dengan cepat...hihihihi

Oklah...dah nak waktu pulang...Pandu kenderaan berhati² kawan² semua...

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)