Muka Surat

Tuesday 10 March 2015

Biasa biasa saje

Salam selasa semua,

Semua sehat hari nie? hihihi...Ari nie berlangsung seperti biasa kan? Alhamdulillah...tak ada cerita besh pun nk kongsi ari nie....kepala dah penat buat coding...kehkehkehkeh.....(mcm penat sgt)
hihihihi

Boleh tak kalo sesaja nak ingatkan semua....dah selesaikan tafsiran cukai memasing ke blum? ha kalo blum boleh buat skang...sehingga 30 April 2015 kan? Boleh click terus ni sini LHDN hihihihi...bagi yang sudah buat anda BAGUS...hihihihi

Oh kepada ibu bapa yang mempunyai anak² yang akan bersekolah rendah untuk sesi 2016/2017 boleh lah daftarkan anak² anda di laman sesawang nie....click disini ESPPSEL. daftar cepat tau... tarikh tutup daftar online nie pada 30 April 2015 jugak... Ha! untuk Selangor sahaja...hihihihi....yang duk di Pahang boleh daftar ke sekolah terus kot? ke mcm mana? 

Oh....ada kawan saya yang bertanya, mcm mana nk tahu yang virus Micloplasma tu wujud dalam badan kte? erm...ini hanya dari pengalaman saya ye, saya share jawapan nie....kte akan tahu wujudnye virus nie melalui ujian darah @ x-ray. Mcm susah nk duga kan? kalo demam tak kebah² lebih dari 4 hari, tinggi pulak suhu tu...baik kte refer hospital kan....bahaya tuk anak².

Oklah sekian bebelan saya hari ini, nanti sudi² kan lah ke Koleksi Baju Kurung kanak² Riana Little Cuties....hihihihi...boleh dah start buat persiapan raya nie....paipai

No comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan jejak... Jemput datang lagi ;)

Click Meeeeeee

Best blog diorg nie...Jom terjah!

Sumber BW saya yang utama ;)